Arvestus


Jõuan 20. detsembril Näituse 2-te. Uksed on avatud, kuid maja on pime, kõle ja tühi. Koridoris on üksik ehitud kuusepuu. Jõuab teisele korrusele, täna pidi toimuma mu türgi keele arvestus. Kedagi pole, klassiruum on lukus. Ootan natukene...kedagi ei tule. Ei jäänud muud üle kui helistada oma õppejõule. Võtab vastu, küsin, kas täna on ikka arvestus. Ütleb, et ei. Minu reaktsioon mõttes: OMFG, WTFOOK, mis toimub???!?!?!?!?!? Küsin õppejõult, et ega see ometi 15ndal ära ei olnud, vastus on jaatav. 
Minu mõttemaailmas toimuv: *double triple dots*
Eelmeenutus kirjast, mis saadeti 14ndal. Võtle kaasa julgust 15ndaks, aga ei mainitud, et oleks arvestus tulekul.
Arvestus oli tõstetud 20ndalt 15ndale minu teadmata. 
Kukkusin automaatselt läbi. 
Järelarvestus?
Who knows mil see veel on...õppejõu vastus telefonis oli...et...mul pole aega hetkel rääkida, "duut-duut-duut".
Oeh....kirjutasin paar päeva hiljem kirja, vastas, et anna oma telefoni number. Täna helistas, lootsin saada teada, millal siis mu järelarvestuse päev on. Vastus: Ei noh, järgmine nädal, aga siis olen ma Poolas, noh, ma arvan, et enne aastavahetust vast saad ära teha. Kui ma jõuan, eks ma annan teada.
WHaaat?!
Nüüd passin telefoni rõõmsalt =)
Ülikool on tore.......NOT!

No comments: